close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תיקי קש - כמו בשנות ה-'50 גם היום

מערכת שורשטז אלול, תשפא24/08/2021

תיקי הקש של שנות החמישים חזרו לאופנה!!

תגיות:
צילום: freepik
בשנות ה-50' היה טרנד שבו כמעט לכל אחד היה בבית תיק העשוי מקש. בעשורים שלאחר מכן היה נדמה כי האופנה הזאת נשכחה, אך הם לגמרי חזרו לאופנה. בשנה האחרונה אנו יכולים לראות עוד ועוד תיקי קש שנמצאים כמעט בכל חנות. אנשים רוכשים תיק קש על מנת שהם יוכלו להסתובב איתו כמעט לכל מקום. יש כאלה שהולכים עם התיק הזה לים, ואחרים שאפילו הולכים איתו לעבודה. אז מדוע התיק הספציפי הזה חזר לאופנה דווקא עכשיו ומדוע שווה לכם לרכוש אחד כזה?

אידיאלי לכל עונות השנה
כל אישה שמסתובב עם תיק בקביעות מבינה עד כמה חשוב להתאים אותו לעונת השנה. במזג
צילום: freepik
אוויר חם מאוד ישנם תיקים שלא יהיה נוח להסתובב איתם לאורח זמן. כאשר בחוץ קר וגשום, צריך למצוא תיק המאפשר תחושת חמימות ונעימות. תיק קש יכול להיות רלוונטי בכל עונות השנה, ורוב האנשים משתמשים בו באופן קבוע. הפתרון הזה הופך להיות מאוד פופולארי כי הוא חוסך כאבי ראש. הוא מאפשר לכל אחד להנות מתיק מושלם בכל רגע נתון, ולא משנה מה מזג האוויר בחוץ.

תיק קש קל מאוד לנשיאה
יצא לכם למצוא תיקים מרשימים, אך בדיעבד הבנתם עד כמה הם כבדים ומסורבלים? תיקי קש מגיעים עם משקל מזערי, כזה שאפילו לא תשימו אליו לב. המשמעות היא שתוכלו לקחת אתכם את התיק לכל מקום. הכובד של התיק יבוא לידיי ביטוי רק בגלל התכולה שהוא מכיל בתוכו. ככל שתהיה פחות תכולה, כך גם משקל התיק יהיה מינימאלי. לא מעט נשים לא מסתובבות עם תיקים בקביעות רק בגלל שהם כבדים להן.

תיקי קש משפרים את ההופעה
כל מי שיצא לו להסתובב עם תיק קש מבין בדיוק על מה מדובר. התיק הזה בשונה מתיקים אחרים משפר את ההופעה בצורה משמעותית, ויכול להשתלב עם כל לוק. זה מה שהופך את האפשרות הזאת להיות עדיפה על נשים רבות שקנאיות מאוד למראה שלהן. התיק הזה חזר לאופנה ובגדול, וכיום לראות תיק העשוי מקש זה לגמרי לגיטימי. עד לפני כמה שנים לראות תיק שעשוי מקש היה נראה כמו משהו פשוט ולא אטרקטיבי.

לרכוש תיק במחיר לכל כיס
נמאס לך לשלם מאות שקלים על תיק חדש בכל שנה? כל אישה יכולה לספר כמה כסף היא הוציאה לאורך השנים על רכישת תיקים מסוגים שונים. כיום יש אפשרות לרכוש תיק במחיר לכל כיס, מחיר שגם את תוכלי לעמוד בו! תיקי קש מגיעים עם תג מחיר מאוד נוח, כזה שכל אחת יכולה לעמוד בו. לא משנה כמה כסף תכננת להוציא, בסוף תוכלי להוזיל את העלויות באופן ניכר. מה תעשי עם הכסף שהצלחת לחסוך? זה כבר עניין שלך.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה